Valstybės tarnautoja atlieka šias funkcijas:
nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisinių veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisinių veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą;
apdoroja su teisės klausimais susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą;
konsultuoja priskirtos srities klausimais;
koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą;
nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą;
organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą;
rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais;
užtikrina tinkamą piliečių ir kitų asmenų ar jų atstovų aptarnavimą gyvai, elektroninėmis priemonėmis ir atlieka vieno langelio asmenų aptarnavimo funkcijas ministerijoje;
pagal kompetenciją nagrinėja ir rengia atsakymus į gautus valstybės, savivaldybių institucijų ar įstaigų, taip pat piliečių skundus, prašymus ir pasiūlymus;
informuoja piliečius apie prašymų nagrinėjimo eigą, jei prašymo nagrinėjimas nepriskirtas ministerijos kompetencijai, parengia jų persiuntimą kitoms institucijoms;
kasmet atlieka asmenų aptarnavimo kokybės vertinimą pagal anoniminių asmenų apklausų rezultatus;
tvarko priimamojo informacinį stendą ir teikia siūlymus dėl šiame stende pateikiamos informacijos atnaujinimo ir tobulinimo;
vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.