Darbuotoja vykdo šias funkcijas:
priima pateiktą išsiųsti korespondenciją, patikrina ar siunčiami dokumentai atitinka dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus, užregistruoja dokumentų valdymo sistemoje (toliau – DVS „Avilys“) ir išsiunčia, suskaitmenintus dokumentus siunčia adresatams elektroniniu paštu ir faksu;
tinkamai įformina siuntas, registruoja į registruotų siuntų registrą, formuoja bylas pagal ministerijos dokumentacijos planą;
DVS „Avilys“ registruoja teisės aktų projektus, išvadas ir talpina į Lietuvos Respublikos Seimo teisės aktų informacinę sistemą;
DVS „Avilys“ registruoja procesinius dokumentus ir tvarko juos Lietuvos teismų elektroninių paslaugų portale;
DVS „Avilys“ pagal ministerijos dokumentacijos planą registruoja vidinius dokumentus, perduoda vykdytojams bei tvirtina ministerijos dokumentų kopijas, nuorašus ir išrašus;
nustatyta tvarka išduoda Teisingumo ministerijos archyve saugomas bylas ir archyvuotus dokumentus ministerijos valstybės tarnautojams ir darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis;
matuoja ministerijos archyve mikroklimatą ir pildo Ilgai saugomų dokumentų saugyklų mikroklimato parametrų apskaitos žurnalą;
veda užbaigtų bylų apskaitą ir rengia ministerijos dokumentacijos plano suvestines;
vykdo kitus teisingumo ministro, teisingumo viceministrų, ministerijos kanclerio, skyriaus vedėjo ir patarėjo su skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti ministerijos strateginiai tikslai.