Valstybės tarnautoja atlieka šias funkcijas:
- apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą;
- koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą;
- nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą;
- nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinio reglamentavimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl administracinio reglamentavimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą;
- apdoroja su administraciniu reglamentavimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administraciniu reglamentavimu susijusios informacijos apdorojimą;
- rengia ir teikia pasiūlymus su administraciniu reglamentavimu susijusiais klausimais;
- užtikrina tinkamą asmenų ar jų atstovų aptarnavimą gyvai bei elektroninėmis priemonėmis;
- pagal kompetenciją nagrinėja ir rengia atsakymus į gautus valstybės, savivaldybių institucijų ar įstaigų, taip pat asmenų skundus, prašymus ir pasiūlymus;
- informuoja asmenis apie prašymų nagrinėjimo eigą, jei prašymo nagrinėjimas nepriskirtas ministerijos kompetencijai, parengia jų persiuntimą kompetentingoms institucijoms;
- kasmet atlieka asmenų aptarnavimo kokybės vertinimą;
- tvarko priimamojo informacinį stendą ir teikia siūlymus dėl šiame stende pateikiamos informacijos atnaujinimo ir tobulinimo;
- vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.