Darbuotoja atlieka šias funkcijas:
- administruoja dokumentų valdymo sistemą (toliau – DVS), tvarko DVS naudotojų etatus, spendžia iškilusias technines problemas, nustato reikiamus parametrus;
- vykdo archyvavimo procesus DVS, šalina vartotojų padarytas klaidas;
- konsultuoja ministerijos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis, dokumentų rengimo, registravimo, bylų formavimo, DVS naudojimo klausimais;
- priima korespondenciją atitinkančią dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus, DVS registruoja ministerijos dokumentus, pagal ministerijos dokumentacijos planą, suskaitmenina ir perduoda vykdytojams, formuoja bylas;
- DVS registruoja per Lietuvos Respublikos Seimo teisės aktų informacinę sistemą gautus teisės aktų projektus ir išvadas, teikia vykdymui;
- atlieka nuolat ir ilgai saugomų elektroninių dokumentų parašų patikrą ir patvirtina kopijos tikrumą;
- vykdo kitus Lietuvos Respublikos teisingumo ministro, Lietuvos Respublikos teisingumo viceministrų, ministerijos kanclerio, skyriaus vedėjo ir patarėjo (turinčio pavaldžių) su skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti ministerijos strateginiai tikslai.