Mediacijos infolinija
2020 – 2021 metus galime vadinti mediacijos taikymo Lietuvoje lūžio metais. Startavus privalomai mediacijai šeimos ginčuose, atsivėrė naujos galimybės bei iššūkiai mediacijos plėtrai. Siekdami, kad mediacijos paslauga pasiektų savo tikslinę auditoriją bei visuomenė būtų apie ją tinkamai informuota, Lietuvos mediatorių rūmai (LMR) pristato savanorišką iniciatyvą – Mediacijos infoliniją.
Kaip veikia ši iniciatyva? Paskambinus Mediacijos infolinijos telefonu 8 603 33306, LMR savanoriai informuos ir konsultuos visuomenę apie mediacijos paslaugos suteikimo galimybes ir kitus klausimus susijusius su mediacijos proceso eiga.
Kas yra Mediacijos infolinijos savanoriai? Tai Lietuvos mediatorių rūmų nariai, kurie savanoriškai pasirinko skirti savo laiką, tam, kad būtų plečiamas mediacijos paslaugos žinomumas, didinamas jos patrauklumas ir visuomenė būtų objektyviai bei profesionaliai informuota apie mediacijos paslaugą.
Kas gali kreiptis į Mediacijos infoliniją? Asmenys, kuriems reikalinga informacija apie mediaciją. Pavyzdžiui: ginčo šalis, jų atstovai, institucijų atstovai savo darbe susiduriantys su mediacijos paslauga.
Kada galiu skambinti? Mūsų savanoriai pasirengę Jums padėti ir atsakyti į klausimus apie mediaciją darbo dienomis nuo 9 iki 18 val. Skamučio kaina pagal jūsų operatoriaus nustatytus tarifus.
Kokių klausimų laukiame? Klausimų apie mediaciją ir jos taikymą. Pavyzdžiui: ar naudojimasis mediacija nesukels neigiamų pasekmių? Kur kreiptis norint gauti mediacijos paslaugą? Ką daryti gavus Valstybės garantuojamos teisinės pagalbos sprendimą dėl mediatoriaus skyrimo?
Kviečiame skambinti Mediacijos infolinijos telefonu 8 603 33306 ir užduoti savo klausimus apie mediaciją.
Daugiau informacijos rasite Lietuvos madiatorių rūmų interneto svetainėje.