BDAR
gdpr

JŪSŲ ASMENS DUOMENŲ VALDYMAS

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.


Sklandytuvo „Glasflugel 304 eS“, G-GSGS, avarija

2017-08-10
A-17/12
Parham aerodromas, Jungtinė Karalystė

2017 m. rugpjūčio 10 d. sklandytuvui „Glasflugel 304 eS“ nusileidus aerodrome užsidegė elektrinio variklio baterijos.

2017 m.  rugsėjo 13 d. Jungtinės Karalystės saugos tyrimų institucija (Air Accidents Investigation Branch) paprašė Lietuvos Respublikos Orlaivių avarijų ir incidentų tyrimo vadovo  pagalbos atliekant šios avarijos saugos tyrimą. Jungtinės Karalystės saugos tyrimų institucija paprašė Lietuvos Respublikos paskirti įgaliotąjį atstovą, kaip šalies projektuojančios ir gaminančius sklandytuvus, kurie naudoja FES sistemą.

2010 m. spalio 20 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) Nr. 996/2010 dėl civilinės aviacijos avarijų ir incidentų tyrimo ir prevencijos, kuriuo panaikinama Direktyva 94/56/EB numato, kad vienos valstybės narės saugos tyrimų institucija gali prašyti kitų valstybių narių saugos tyrimų institucijų pagalbos.

2017 m. rugsėjo 18 d. Lietuvos Respublika šios avarijos saugos tyrimui paskyrė įgaliotąjį atstovą ir jo techninį patarėją.

Tyrimo eiga
2017-09-18 Paskirtas įgaliotasis atstovas ir jo techninis patarėjas
2018-06-25 Gautas ataskaitos projektas pastaboms pateikti
2018-09-13 Saugos tyrimo ataskaita (anglų k.) arba čia

Paskutinė atnaujinimo data: 2021-01-20